Wednesday, October 12, 2016

Op Trading Joernale

Op Trading Joernale Dit verwagting goed is baie interessant. Ek is van plan om onmiddellik voordeel van daardie konsep te neem. Ek is die behoud van 'n log van elke handel wat ek gedoen het, maar ek het nie tred gehou van wat ek nou wens ek het (algehele mark sentiment, etc8230;). Het jy 'n spesifieke lys van aanbevole dinge in 'n handel log nog beter om te hou, of, weet jy van enige handel log sagteware? Siek beantwoord die laaste deel van die vraag eerste. Ek kon nie kry nie (redelik geprys) sagteware ná besig met 'n soektog op Google en in die EliteTrader forums. Ek het eintlik begin met behulp van 'n generiese joernaal sagteware pakket, maar ná 'n week of so het ek besef dat 'n sigblad 'n baie beter manier om te gaan sou wees. Een probleem met die gebruik van 'n pakket soos dit is dat ek net die besonderhede van een handel kon sien op 'n slag. Die ander groot probleem is dat dit didnt laat my toe om statistieke op te wek. 2014 Update: Uiteindelik 'n web-gebaseerde handel logger met volle statistieke en outomatiese handel invoer. Kop bo aan StockTradingToGo. 'N Sigblad lost beide van hierdie probleme. En nadat hy die voorbeeld sigblaaie in Van K. Tharps Finansiële Vryheid deur middel van elektroniese Dag Trading was dit baie duidelik dat 'n sigblad was die pad om te gaan. Die tydskrif wat Tharp beveel word bereken dat die (o-so-belangrike) verwagting van jou stelsel. Dit toon ook jou oorwinning%, wat is 'n getal wat Im altyd geïnteresseerd om te sien. Tharp bespreek ook ander idees vir dinge wat 'n handelaar kan wil neerskryf, van dinge soos marksentiment en aanwyser waardes om dinge soos kamertemperatuur en wat was een van jou gedagtes op die oomblik. Hier is die kolomme in my spreadsheet (jy kan my spreadsheet aflaai as jy wil): datum ENKELE simbool Lank kort hoeveelheid Gekoop (Prys) Verkoop (Prys) Aanvanklike Risiko ($ bedrag van my verlies as my eerste stop kry getref) Kommissie R meerdere (PL gedeel deur Aanvanklike risiko) Wen % Kommentaar (free-form teks) $ By die werk % Wins / verlies Aanvanklike% Risiko Verwagting (hierdie sel is by die top van die bladsy en word bereken oor al my ambagte) Totaal PL ( 'n ander sel aan die bokant van die bladsy) Een van die mooi dinge oor die gebruik van 'n sigblad is die buigsaamheid en rekbaarheid dit bied. Byvoorbeeld, my joernaal didnt oorspronklik die laaste drie kolomme hierbo bevat. Maar ek was nuuskierig oor die getalle so ek hulle net inloer daar. Im seker Siek wees toevoeging van meer kolomme om die joernaal met verloop van tyd. Hier is 'n paar ander potensiële dinge op te spoor wat in 8220 voorgestel is; Gereedskap en taktiek vir die Meester DayTrader 8220 ;: Styl van Handel swing of dag handel, ens Rede vir Entry Aanvanklike Stop Prys Doel (Ek het hierdie gebied in my eerste joernaal en dit gery my neute Ek het groot probleme met probeer om die prys doelwitte te ambagte hoofsaaklik b / c Ek dont wil om dit te short8230 sny heg;.) Verkope Datum (moet afrit datum wees, verkoop datum aanvaar al jou ambagte was verlang) Rede vir verkoop (uitgang!) fout 1 fout 2 fout 3 Hopelik sal jy 'n paar goeie idees oor wat in jou joernaal te sit gee. Een ding wat ek gevind is dat net die uitoefening van die behoud van die joernaal opgedateer hou my op my tone. Wanneer ek vind myself te dink oor die neem van 'n pamflet van 'n bedryf wat ek weet ek behoort nie, vra ek myself af hoe Im gaan my inskrywing in my joernaal verduidelik. Dis gewoonlik genoeg om my uit dat twyfelagtige handel hou. Nog 'n mooi ding is die dop van die R veelvoude. Jy weet dat as jy begin sien R veelvoude veel minder as -1,0 dat jy regtig geknoei. Theres geen regverdigbare rede vir die verhuring van die aandele val deur jou aanvanklike keerverlies. Dit word ook baie duidelik hoe belangrik dit is om dié verliese klein te hou. P. s. As iemand het ander idees oor wat in 'n tydskrif te plaas of weet van 'n goeie tydskrif sagteware pakket laat asseblief 'n comment. P. P.S. Ek het vergeet om te noem dat ek ook addisionele velle in my joernaal werkboek (uitblink terminologie). Een bladsy Ek noem daaglikse herhalingen is net my PL vir die dag met alles wat kommentaar ek nodig voel vir daardie dag. Die ander bladsy is identies, behalwe die kolomme van toepassing op die hele week.


No comments:

Post a Comment