Sunday, October 2, 2016

Geld Verdien Op Die Internet Is Maklik

Geld verdien op die internet is maklik 8230; maar jy moet weet hoe! Hallo, my naam is Jan en ek is die internet entrepreneur. Ek maakte hierdie webwerf om jou uit te lê hoe dat werkt, aanlyn geld verdien. Daar word naamlik veel te veel daai geskryf, terwyl die eintlik heel simpel is. Ek kan dat zeggen, omdat ek al jare lank 100% van my inkomste aanlyn Verdien. En ek kan daar rijkelijk van lewe. Vraag jy jou af waarom ek bevoegd Ben om oor 'n onderwerp 'aanlyn geld verdien' as te skryf? Laat jou nie vangen deur al sterwe ander aanlyn geld verdien webtuistes sterf Forex-beurssoftware, spaarprogrammas af te betaal om webwerwe probeer te promote. Jy Kent Hulle waarskynlik wel. Die bring jy niks op. Van e-posse lees en op skakels klik is nog nooit iemand ryk geword. Behalwe as die mense wat die programmas promote (€) en natuurlik die eienaars of this web self (€€€). Wil jij echt geld verdien aanlyn? Dan sal jy ook iemand moet soek sterf Jou ernstig wil betaal. Jy het geluk! Daar is baie maatskappye wat je maar wat graag wil betaal! Maar jy moet daar wel wat vir doen. Jy word naamlik Betaald op grond van commissie: jy kry geld as jy iets verkoopt, 'n vaste som van 'n persentasie van die aankoopbedrag. Jy sal dus 'n webwerf moeten bou, waar jy 'n produk van diens promoot. As jy dink dat alles jou sommer in die skoot sou kom val, het jy dit ongelukkig mis. Maar, Wag! Loop nie weg! Die goeie nuus is: 'n webwerf bou is absoluut nie moeilik. Enigeen kan die. Ek kan nie Rekenaarprogrammering. Ek ken niks van Photoshop van webdesign. Maar ek sit tegenwoordig wel 'n nuwe webwerf volledig in mekaar op een naweek tyd. Jaja, ook hierdie! So simpel is dit, ontmoet WordPress, dat al die programmeer - af designwerk al vir Jou gedoen Het. Net nog tekste skryf en byvoeg en jy is klaar. Die mooie aan online geld verdien is dat jy die groot werk maar een keer hoef te doen. Jy het dus Wat werk en koste om 'n webwerf op te rig en hom hoog te kry in die Google resultate, maar daarna kan jy wel rustig achteroverleunen af ​​jare lank de Vruchten plukken daarvan. As daarna nog daaglikse updates van gereelde werkzaamheden nodig is, kan jy sterf in die buiteland uitbesteden vir een habbekrats. As dit nodig is, doen jy self Wat onderhoud en jy is weer klaar. Jy steek daar soveel tyd in as jy self wil. As ek weer aan my webwerwe werk is die meestal om weer nuwe projekte op te begin. Omdat ek dit graag doen, van omdat ek dink dat ek dan nog meer kan verdien, Wat my weer meer vryheid oplevert. Vir die eerste keer wees je inkomste nie meer afhanklik van die aantal gewerkte ure! Wil ook al sit jy in die tuin, is jy op vakansie, van die ultieme cliché, jy is aan die Slapen: je webwerf is aanlyn. Mense besoek hom. Mense klik deur na vennote. Mense koop WAT. Jij verdient geld. Ek reis besonder graag. Ek is in die afgelope 5 jaar deur Europa, Suid-Amerika, Asië en Nieu-Seeland getrek, verskillende weke / maande aan 'n stuk. Ek het meegedaan aan 'n 5 weke Lange tydren vir die goeie doel in Afrika, dwars deur die Sahara. Uiteraard het ek in die WOESTIJN geen internet, maar ek verdiende wel geld! Meer as ek in die WOESTIJN KON uitgeven8230; Al is dat nou ook weer nie so moeilik Is dit regtig so maklik? Nee, natuurlik nie. Velen proberen af ​​struikel. Daar is baie faktore wat bepaal of jou webwerf sukses sal hê of nie. Maar, Wees gerus: ek ken al sterf faktore. Ek bou al webtuistes Sedert 1996! Mislukkingen sy my ook nie vreemd, maar ek het in al sterf jare baie geleerd uit my foute en ek Maak ze niet meer. Ek weet nou Wat ek moet doen om 'n webwerf te doen slae en daar geld mee te verdien. Ek het dit ook al dikwels gedoen, in tientallen verskillende takke, tot die moeilijkste soos die vakantie - en die finansiële sektor toon. Die belangrikste en die moeilijkste deel vir die sukses van jou webwerf kan ek jou dadelik verklappen: Dit is besoekers na jou webwerf kry. Sonder mysterieuze te wil doen, wees daarvoor ook weer verskillende elemente belangrike en alles Moet kloppen. Ek het daar letterlik JA-ers oor gedoen om my eie successen te analiseer en daar 'n metode uit te destilleren sterf ek ook vir ander webwerwe Kon herhalen, maar nou kan ek dit. My zakenpartners en ek staan ​​met ons webwerwe konsekwent op die eerste bladsy van Google, meestal in die top3, dikwels gewoon op die eerste plek. En nie vir onbenullige soekterme, die wees gewilde soektogte soos geld leen van verlede minute! Wil jij ook weet hoe dat Moët? Laat Dan hieronder je e-pos adres agter. Die kos jou niks. Ek verkope niks. Ek Stuur jou enkel 'n gratis e-boek met uitleg8230; zodra die AF is. Inderdaad, ek werk daar nog aan, maar jy kry dit in jou posbus wanneer ek 'klaar Ben. Skryf nou dus al gewoon in. Waarom ek sterf information Gratis weggeef? Later gaan ek my boek Verkopen, maar eers wil ek graag dat 'n kies groepje mense die boek gratis lees en mij terugvoer gee. Op grond daarvan kan ek dan die boek verbetering vir ek dit regtig publiceer. Grijp dus jou kans en skryf nou in, wil nou is dit nog gratis! Bespaar jouself de mislukkingen. Vermijd die foute sterf ek maakte. Leer dadelik hoe dit wel Moët. Meen jy dit ernstig, dat jy aanlyn geld wil verdien, dan gaan jou lewe daardeur veranderen. Goeie reis!


No comments:

Post a Comment