Monday, October 10, 2016

Forex Trading Voltydse - Goal En Uitdagings

Forex Trading Voltydse - Goal en uitdagings Forex voltydse kan gebruik word as 'n voertuig om huidige inkomste uit voltydse werk te vervang. Maar as jy die maak van 6-7 + figure verdien, dan is dit dalk 'n rukkie neem as jy begin met veel groter skoolhoof belegging, wat ek beveel dit nie, nie ten minste vir die eerste 6 maande na 'n jaar van forex ervaring . Die vervanging van die huidige inkomste moet beplan as 'n lang doel termyn. Tersyde gestel 2-3 jaar na 6 maande van blootstelling handel as jy voltyds verhandel, soos uiteengesit in die onderstaande tydlyn. Forex Trading Voltydse Tydlyn Daar is geen plaasvervanger maar om die basiese beginsels van die forex fundamentele en tegniese ontleding te bemeester vir die eerste drie maande. Volgende, moet die eerste doel buffer gebou. Die tweede doel moet gelykheid gebou wees en die derde doel moet wees om huidige inkomste uit voltydse werk te vervang. SLEGS en slegs nadat handelaars suksesvol bereik die eerste twee doele moet handelaars probeer om huidige inkomste uit forex voltydse vervang. Laat jouself ten minste 6 maande van blootstelling aan forex voordat jy hierdie magtige daad probeer om huidige inkomste uit forex voltydse vervang. Laat stel ons forex doel nou en sien watter uitdagings wat ons mag hê om te oorkom voordat ons werklik as 'n voltydse handelaar kan begin. Vir illustrasie doeleindes, sal ek my doel om $ 5000 per maand konsekwent onttrek oorweeg sodat ek my huidige 8-5 dag time job kan vervang (= net meer as Broke). Doelwitstelling Ek sal my doel om $ 5000 per maand onttrek stel. Wat is jou doel? Sit dit nou. Ten einde gemaklik onttrek $ 5000 per maand uit forex voltydse, sal ek eintlik moet meer as net $ 5000 te maak. $ 5000 is die minimum vereiste bedrag wat ek nodig het om te maak per maand basis vir my rekeninge te betaal. Maar om seker te wees ek kan daardie minimum gemaklik te onttrek sonder enige skade aan my handel rekening, sal ek my maandelikse doel 'n bietjie hoër stel, sê $ 10,000. Soos per die plan, sal my PIP doel per handel per rekening soos volg: Daily PIP doel is 20 pitte weeklikse pitte doel is 100 pitte (= 20 x 5) Maandelikse pitte doel is 400 pitte (= 20 x 5 x 4) risiko Maatreëls Onthou van my aandele bouplan, ons enigste risiko op ons buffer bedrag en nie op aanvanklike skoolhoof belegging of saad geld. Waag slegs 2% van die buffer bedrag of 50 pitte per handel per rekening, wat ook al minder is. Die maksimum blootstelling risiko per rekening per handel behoort nie meer as 5% van die buffer bedrag op enige gegewe tyd op enige omstandighede. In die geval van die verlies van al my buffer bedrag, sal ek weer begin met buffer boufase. Hierdie streng risiko maatreëls toegepas word ten alle tye te verseker dat ek my forex voltydse kan voortgaan sonder enige onderbrekings in die geval van enige onttrekkings. Trading Plan Teen die tempo van 20 pitte per dag per handel, sal ek tot $ 500 per dag maak om my maandelikse doel van $ 10,000, maw voldoen $ 500 per dag x 20 dae in 'n maand $ 10,000.00 in 'n maand Ek neem aan 5 handel dag in 'n week (Maandag-Vrydag) 20 handel dae in 'n maand (5 dae in 'n week x 4 weke in 'n maand) So ten einde tot $ 500 per dag maak op 20 pitte per handel basis, sal ek moet 2 gereelde baie handel (= 100K per handel) en 5 mini baie (= 10K per handel) op enige gegewe handel. 'N Mens kan altyd gebruik verskillende kombinasie, maar vir die eenvoud doel sal ek vashou aan 2 Gereelde baie en 5 mini baie. Kom ons doen 'n bietjie wiskunde. 1 Gereelde handel Lot betaal $ 10 per pit So 2 Gereelde ambagte Lot betaal 2 x $ 10 = $ 20 per PIP 1 Mini Lot handel betaal $ 1 per PIP 5 Mini Lot ambagte betaal 5 x $ 1 = $ 5 per PIP Kom ons bereken ons daaglikse PIP bedrag op 2 Gereelde Baie en 5 Mini baie. 5 Mini Lot ambagte betaal $ 5 per PIP So, 20 pitte wins op 5 Mini Lot ambagte betaal $ 5 x 20 = 100 $ = $ 500 per dag. :-) So, $ 500 per dag x 20 dae = $ 10,000.00 in 'n maand. Is jou kop spin met hierdie wiskunde? Het jy vrae. Die groot vraag is met gevaar vir slegs 50 pitte of 2% van die buffer bedrag ookal mindere is, hoeveel aandele kan ek regtig nodig het om op te bou? En hoe lank sal dit neem my om hierdie doel te bereik? Kom ons gooi 'n bietjie lig op ons risiko maatreëls weer. Dus, ten einde tot $ 500 per dag maak op 20 pitte per handel basis, sal ek moet 2 gereelde baie handel (= 100K per handel) en 5 mini baie (= 10K per handel) op enige gegewe handel. Op 'n gereelde rekening handel 2 gereelde baie ambagte beteken verdubbel risiko en beloning twee keer soveel. So my risiko word: = 2 gereelde baie ambagte x 50 pitte risiko per handel x $ 10 per PIP Net so, op my Mini rekening handel 5 mini baie ambagte beteken vergrootglas risiko en beloning deur vyf vou. So, my risiko is = 5 mini baie ambagte x 50 pitte risiko per handel x $ 1 per PIP So het die totale risiko in dollar bedrag word


No comments:

Post a Comment