Tuesday, September 27, 2016

Op Soek Na Handel

Op soek na handel / seerower speletjies # 1 Posted by XivioN_ffs (25 poste) - 7 jaar, 3 maande gelede Ek het nog altyd 'n fan van die saak / seerower wedstryde, en ek het probeer om 'n baie van hulle. Speel hulle sedert ek 'n kind was. Onthou my eerste seerower / handel spel genaamd "Havets Vargar. Skaars glo een van julle het gehoor van dit, want dit was 'n Skandinawiese gemaak spel, ou verkoop in Skandinawië Ek dink :) In elk geval, daar altyd skyn almal van hulle is onspeelbaar aanlyn. Sure, dit is nie iets wat die spel moet vir my om dit te geniet, maar dit pret wil wees as dit gehad het :) Nou, wil ek jou graag help my pirategames Ek het nie probeer vind. Dit is waarom ek wil dankie aan al die seerower / handel speletjies wat jy ken te plaas. En deur seerower / handel speletjies, ek bedoel speletjies is jy 'n skip, handel hulpbronne en items tussen stede het, in staat is om 'n soort van die vloot te bou met óf handel skip, stryd skepe of beide. Ek wil ook daar om Pirates (duh), maar die vermoë om self een sal ook wonderlik wees geword. (Nie 'n moet tho). Nou het my met al die seerower / handel speletjies wat jy ken van! En as jy het tyd, en wil tyd, 'n soort van waardering te spandeer en 'n klein goeie / slegte oor die spel sou ook 'n groot :) wees Dankie by voorbaat ouens, jy help 'n man wat werklik is gebore in die verkeerde era: P Edit: Ook, ek onthou speel hierdie spel genaamd Corsairs. Dit was een van die beste games wat ek gespeel het, ooit!


No comments:

Post a Comment