Thursday, September 22, 2016

Gratis Aanlyn Kommoditeit Verhandel Natuurlik

VTU vyfdag E Kursus Online Dag 2: Ontwikkel 'n Trading Plan Hallo Trader vriend, Baie dankie vir jou inskrywing by my Vyf dag e-pos kursus. Dit is ontwerp om die volledige beginner 'n oorsig van hoe handel werk en hoe om voordeel te trek van 'n deel van die miljoene dollars gemaak elke dag gee! Ek wil ook beklemtoon dat daar nog baie meer om te leer as wat in hierdie inleidende kursus. Jy moet oorweeg om my volle Hoe om suksesvol te wees Trading Commodities natuurlik waar ek wys jou presies hoe om handel te dryf op grond van my eie suksesvolle handel loopbaan. Hoe om suksesvol te wees Trading Commodities is ook veel meer as net woorde op papier. Ek gee elke student onbeperkte e-pos ondersteuning met my te help om te begin handel met 'n minimale foute. Hierdie deel van my toewyding aan my studente is van onskatbare waarde, want ek sal jou help om baie van die algemene foute wat beginners en nog nie suksesvol handelaars maak vermy. Hierdie foute kos jou geld. In feite, kan net een fout wat jy baie meer as die koste van my kursus kos! So moenie hierdie deel van my diens aan jou te ignoreer. Dag 2: Ontwikkel 'n Trading Plan Hallo Trader vriend, ek hoop vandag se e-pos kry jy in 'n goeie geeste. Ek gaan regs in vandag se les te kry, want ek is baie opgewonde oor die gee jy hierdie insigte. les Vandag se is seker die belangrikste les in die hele kursus. Trouens, dit is so belangrik dat ek geskryf het 'n hele 100 E-handleiding genaamd "Die ontwikkeling van 'n wen Trading System" dat elke stap besonderhede te volg wat amper waarborg jou sukses in hierdie besigheid! Het jy geweet dat 90% van die handelaars wat kommoditeite handel en nie ophou nie 'n verhandeling van plan gehad het nie! Het jy geweet dat elke suksesvolle professionele handelaar het 'n verhandeling van plan! Wat van McDonald's hamburgers en Walmart? Dink jy hulle het 'n sakeplan? Natuurlik doen hulle, of hulle sou nie ooit suksesvol! Jammer vriend, vir die feit dat so stomp, maar ek wou die feit dat jy moet besef dat of jy 'n verhandeling van plan het of nie om huis toe te ry, is nie 'n opsie; moet jy een het! Dit is buite die bestek van hierdie e-pos kursus leer jou alles wat jy nodig het om te weet oor die ontwikkeling van 'n verhandeling van plan (onthou ek het 'n hele boek oor die onderwerp), maar ek gaan om uit te lê op die grond werk vir jou deur beklemtoon die belangrike stappe. Beide my hoe om te slaag Trading Commodities natuurlik en die ontwikkeling van 'n wen Trading System E-handleiding sal loop jy deur elke stap met gemak. Die heel eerste ding om te besef is dat kommoditeitspryse en voorraad handelaars is spekulante. Deur wat ek bedoel ons het geen idee waar die prys van 'n voorraad of kommoditeit sal wees van die een-dag na die volgende. Baie wil hê dat julle dink dat hulle kan, maar glo my hulle kan nie! Niemand kan die toekoms voorspel. Maar ons het die metodes van analise vir ons 'n goeie idee van waar pryse kan onder leiding gebaseer op historiese prys patrone gee. Maar weereens, ons is net spekulante. Daarom handel is 'n sielkundige oorlog. Handelaars wat die markte te betree sonder 'n meganiese handel plan in plek is om in sielkundige oorlogvoering elke dag by hulleself geredeneer en die markte, en ander handelaars. Hulle begin om te bekommer oor 'n posisie sodra hulle sit dit op. Hulle begin vra vir advies van hul makelaar, handel forums, ens Hulle beland Baring meer verloor as hulle moet bid dat die pryse sal terugkeer in hul guns (Hoop.) Hulle beland hou winsgewende bedrywe te lank totdat hulle draai in verliese ( gierigheid.) Hulle het nie 'n hoë waarskynlikheid van wins ambagte te voer in vrees om verkeerd (vrees.) Praat oor 'n sielkundige rollercoaster rit! As jy handel soos die bokant en laat Vrees, hebsug en Hoop beheer jou handel, dan kan ek jou waarborg dat jy sal misluk. En weet jy vriend, dit is regtig maklik om daardie foute te vermy as jy iemand om jou te wys hoe het. Ek gaan onderstaande lys die belangrikste elemente van 'n suksesvolle handel plan en onthou dat ons doel is om 'n meganiese handel plan wat soveel van ons gedagtes hou uit die prentjie nie. 1. Jy moet besluit hoe jy wil om handel te dryf. Ek leer 'n paar maniere om handel te dryf om my studente 'n keuse om 'n metode wat maak dan gemaklik voel vind. Dit is 'n belangrike deel van die plan. Ek gebruik staafgrafieke om my handel besluite te neem dan handel ek beide termynkontrakte en opsies. 2. Jou plan moet 'n meganiese sein het vir die kry jy in 'n handel. 3. Jou plan moet 'n meganiese sein vir die neem van winste en kontrakte of opsies te voeg tot 'n posisie te hê. 4. Jou plan moet 'n geld bestuur stop uit punt vir elke handel as pryse gaan teenoorgestelde van jou analise. Onthou die koring handel van les gister toe ons gedink het die mark was hoër gaan, maar pryse het laer van $ 3,00 in plaas. Ons moet 'n "stoploss" Om by die tyd dat ons 'n handelsmerk om ons uit te hou vir 'n klein verlies op grond van ons rekening grootte betree voorsien. Daar sal verliese, maar ons moet dit vinnig te bestuur om te verseker dat ons rondom 'n ander handel betree. Net vier stappe sal verseker dat jy daarin slaag. Natuurlik, die vestiging van 'n spesifieke handel plan verg werk, maar dit is nie moeilik nie. Ek kan nie dink iemand handel sonder 'n verhandeling van plan, maar hulle doen. En omdat hulle aandring op om dit te doen, ek sal jou maniere in die volgende twee lesse hoe ons voordeel kan trek uit die feit en maak duisende dollars in die proses wys. As jy al ooit enige vrae oor enigiets in hierdie kursus reeks of handel in die algemeen voel asseblief vry om my te kontak by Kontak VTU vyfdag E Kursus Online Dag 5: Sit alles bymekaar Hallo Trader vriend, Baie dankie vir jou inskrywing by my Vyf dag e-pos kursus. Dit is ontwerp om die volledige beginner 'n oorsig van hoe handel werk en hoe om voordeel te trek van 'n deel van die miljoene dollars gemaak elke dag gee! Ek wil ook beklemtoon dat daar nog baie meer om te leer as wat in hierdie inleidende kursus. Jy moet oorweeg om my volle Hoe om suksesvol te wees Trading Commodities natuurlik waar ek wys jou presies hoe om handel te dryf op grond van my eie suksesvolle handel loopbaan. Hoe om suksesvol te wees Trading Commodities is ook veel meer as net woorde op papier. Ek gee elke student onbeperkte e-pos ondersteuning met my te help om te begin handel met 'n minimale foute. Hierdie deel van my toewyding aan my studente is van onskatbare waarde, want ek sal jou help om baie van die algemene foute wat beginners en nog nie suksesvol handelaars maak vermy. Hierdie foute kos jou geld. In feite, kan net een fout wat jy baie meer as die koste van my kursus kos! So moenie hierdie deel van my diens aan jou te ignoreer. Dag 5: Om dit al l Saam Hallo Trader vriend, dit is ons finale les vir hierdie e-pos kursus. Sokker-afrigter Bear Bryant gepos hierdie teken buite sy spanne se lockers: Want iets om te gebeur. Hy het geglo dat as 'n speler nie iets om te gebeur het veroorsaak, sou die ander span uit te voer oor hom. Bryant het iets te laat gebeur: Hy het meer kollege sokker gespeel as enige ander afrigter. Vir 'n ander span 'lees' futures markte, en die analogie is net so van toepassing op termynkontrakte handel. Ja, 'n handelaar kan maak iets die moeite werd gebeur in die futures markte, indien hy of sy kies om. In die eerste plek moet 'n handelaar 'n wedstrydplan wat streng beheer verliese te ontwikkel. In die tweede plek moet hy of sy dissipline te beoefen om te voldoen aan die wedstrydplan, voortdurend daaraan te herinner dat sukses gemeet word nie deur die aantal kere wat hy of sy die mark korrek genoem, maar in terme van die groei in die rekening balans. Oordeelsfoute is onvermydelik, maar die gevolge daarvan kan en moet beheer word. As die handelaar nie beheer van verliese plaasvind nie, sal die verliese uiteindelik dwing hom of haar uit die spel. Die beheer van die verlies is makliker gesê as gedaan, maar dit is 'n vaardigheid in hierdie gebied wat sal bepaal of die handelaar sal eindig as 'n wenner of as nog 'n statistiek. Ten slotte, moet die handelaar leer om logika eerder as emosies dikteer sy of haar handel besluite laat, voortdurend daaraan te herinner dat rug-aan-rug ambagte is onafhanklike gebeurtenisse: Daar is geen permanent "slegte" markte. Een manier om geweer-skaam gedrag of oor handel te oorkom is om die verwagte wins op elke handel te bereken: As die nommer is 'n aansienlik positiewe, gaan voort met die handel; indien die verwagte wins is net skaars genoeg om kommissies te dek, slaag op die handel. handel Futures 'is een aktiwiteit waar prestasie is maklik om te meet en die rapportkaart is altyd aan die einde van elke verhandelingsdag. Die suksesvolle meganiese handelaar sal: 1- aanvaar die feit dat 'n meganiese handel metode is 'n kompromie tussen die doel van die uitskakeling van die armste ambagte en die behoud van die beste ambagte. Hierdie feit sal verseker dat ten tye 'n goeie handel sal nie gevolg word en by tye 'n swak handel sal gevolg word. 2-aanvaar die feit dat 'n meganiese handel metode net kan slaag as die metode konsekwent gevolg. Is jy 'n intuïtiewe styl Trader? Het jy 'studietyd, begeerte, volharding, en emosionele beheer? As jy al hierdie eienskappe het, dan ontwikkel jou handel styl deur die klem op die "kuns van Handel. Die suksesvolle intuïtief handelaar sal: 1-handel wat hy / sy sien - nie wat sy / hy dink. 2-wees geduldig, gewillig om te wag vir die goeie handelstoestande geleentheid en trek dan die sneller. 3-voorafgaan die marginale bedrywe. 4-sal nie handel dryf net vir opwinding. 5-doen die daaglikse huiswerk wat nodig is om hul handel vaardighede te slyp. EIENSKAPPE van 'n suksesvolle handelaar 'Die krediet behoort aan die man wat eintlik in die arena, wat dapper strewe; wie weet die groot entoesiasme, die groot oordenkings, en spandeer homself in 'n verdienstelike saak; wat op sy beste, weet die triomf van 'n hoë prestasie; en wie op die ergste, indien hy versuim, ten minste nie terwyl baie durf, sodat sy plek nooit sal wees met dié koue en skugter siele wat nie die oorwinning of nederlaag weet. " - Theodore Roosevelt Volharding. "Niks in die wêreld kan die plek van volharding neem. Talent sal nie; niks is meer algemeen as onsuksesvolle mense met talent. Genius sal nie; onbeloon genie is amper 'n spreekwoord. Onderwys sal nie; Die wêreld is vol van opgeleide verlate. Volharding en deursettingsvermoë alleen is almagtig. " - Calvin Coolidge Bogenoemde aanhalings lyk my as gepas vir ons almal wat betrokke is by die eindelose soeke van handelswins. Ek maak dit 'n punt om hierdie stellings op 'n gereelde basis te hersien as ek is deeglik bewus van die feit dat ek net so goed of sleg soos my laaste handel. Ek aanvaar die feit dat ek nooit sal dit 'gemaak' as 'n handelaar. Elke dag is 'n nuwe handelsmerk situasie en ek moet bereid wees om met my handel plan. Ek moet MY HANDEL PLAN en handel MY PLAN. Liewe vriend, ek glo opreg dat hierdie kort inleidende kursus waaraan jy die boustene gegee om 'n suksesvolle handel te ontwikkel. Maar die ruimte hier was baie beperk en daar is nog baie meer wat ek nodig het om jou te wys deur my volledige futures en opsie natuurlik. Ek bied ook gratis onbeperkte konsultasies vir elke student om te verseker dat hulle my handel metodes, en my volle ondersteuning in die ontwikkeling van hul persoonlike handel plan ten volle te verstaan. My doel is om te sien wat jy daarin slaag om in die kortste tyd. My kursus word ook gerugsteun deur 'n onvoorwaardelike 100% geld terug waarborg. Met die spesiale 20% afslag wat jy ontvang sal jy 'n ander kursus wat selfs kom naby aan my nie vind nie. So, my vriend, of jou doel is om deeltyds of voltyds handel, Ek kan jou help om daardie doel te bereik. Kommoditeit verhandel is by verre die grootste besigheid geleentheid wat jy ooit sal teëkom. Moet egter nie my verkeerd verstaan ​​nie, maar dit is baie moontlik om skynbaar oornag ryk te word, kommoditeit verhandel is nie 'n vinnig ryk skema, wat dit neem werk van jou kant om suksesvol te wees. So as jy kan wy 30 minuets per dag vir ongeveer drie maande, sal ek jou wys waar rykdom gebou geheime wat letterlik jou lewe sal verander! As jy wil graag verdere bevestiging dat kommoditeit verhandel is die wêreld se een perfekte besigheid, het ek saam te stel 'n e-boek met 'n paar afgelope ambagte wat ek geleer my studente hoe om voordeel te trek uit. ======================================== As jy al ooit enige vrae oor enigiets in hierdie kursus reeks of handel in die algemeen voel asseblief vry om my te kontak by Kontak


No comments:

Post a Comment